Ajornat fins setembre el dia Mundial del Medi Ambient

Documental "Una veritat incòmode" i debat sobre les iniciatives d'Al Gore. Hi participaran l'alcalde de Sant Cugat del Vallès i vicepresident de la Diputació de Barcelona, Lluís Recoder, i el President de la Fundació Bioesfera, Juan Verde.

Organitzador: Associació Catalana de Comunicació Científica
Dia i hora: 05/06/2008 - 19:30 hores
Lloc: Sala d'actes
Preu: Entrada lliure (aforament limitat)

Descripció
Cada any les Nacions Unides promouen el Dia Mundial del Medi Ambient, una data per estimular la conscienciació sobre el medi a escala mundial, a més de promoure'n la cura i l'acció política.

Amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient, s'emetrà el documental "Una veritat incòmode", que planteja algunes de les problemàtiques ambientals del nostre planeta. A continuació, persones vinculades a la xarxa auspiciada per Al Gore arreu del món, participen en una taula rodona. Un acte obert a tohom.

Cercador d'activitats

Text a cercar

Tipus d'activitat

Dates de l'activitat

Des del

Fins el

© Ateneu Barcelonès Tots els drets reservats

Canuda, 6 - 08002 Barcelona • Telèfon 93 343 61 21 Fax 93 317 15 25 info@ateneubcn.org

|Avís Legal