Cinema/Estudis Polítics Jurdícs i Socials. Festival Internacional de curtmetratges: Actua

Inauguració del Festival Internacional de curtmetratges. I projecció dels films finalistes.

Organitzador: Intermón Oxfam
Dia i hora: 12/06/2008 - 20:00 hores
Lloc: Jardí Romàntic de l'Ateneu
Preu: Entrada lliure (aforament limitat)

Descripció
L'objectiu d'aquest festival és transmetre mitjançant el cinema, tant documental com de ficció, els problemes que limiten el desenvolupament dels pobles.

El marc temàtic d'aquesta edició és el consum responsable i hi competeixen totes aquelles produccions que tracten aquesta temàtica fixant l'atenció en el nostre model de consum.

El canvi climàtic ja és una realitat a molts països. Les reserves d'aigua potable cada any es redueixen més. Els recursos s'esgoten (fusta, petroli, minerals). Milions de persones treballen en unes condicions pèssimes perquè nosaltres puguem comprar tot el que ens fan creure que necessitem.

Ser un turista responsable és un repte especial. Fomentar una societat més justa i sostenible és ara més urgent que mai, i el cinema és una meravellosa eina per fer-ho.

Cercador d'activitats

Text a cercar

Tipus d'activitat

Dates de l'activitat

Des del

Fins el

© Ateneu Barcelonès Tots els drets reservats

Canuda, 6 - 08002 Barcelona • Telèfon 93 343 61 21 Fax 93 317 15 25 info@ateneubcn.org

|Avís Legal