Data de l'activitat:

L’escriptor Valentí Puig ha declinat formar part dels tres finalistes al XLIV Premi Crexells, que atorga l'Ateneu Barcelonès, mitjançant una carta que ha adreçat a l’entitat. La seva darrera novel·la, La vida és estranya, havia estat escollida pel jurat com una de les tres millors obres publicades l’any 2014.
Com a finalista, la seva obra hagués competit amb La cinquena planta de Manuel Baixaulí i Mars del Carib de Sergi Pons Codina.
Ara, els lectors dels clubs de lectura del Servei de Biblioteques del Departament de Cultura i Biblioteques de Barcelona, i els socis de l’Ateneu Barcelonès, escolliran entre aquestes dues obres i decidiran l’obra guanyadora, a través del seu vot.
El premi Crexells és el premi novel·lístic més antic en llengua catalana. L’objectiu d’aquest guardó és impulsar la participació, fomentar de la lectura i la difusió de les principals obres de la novel·la catalana contemporània.
El guanyador del XLIV Premi Crexells serà proclamat el 22 de juny, a la Revetlla Literària de l’Ateneu Barcelonès.